خبرهای داغ:
به نیت حاج قاسم صورت گرفت؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی در روستاهای محروم ایلام

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی استان ایلام گفت: همزمان با هفته مقاومت، به نیت حاج قاسم عزیز، به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری هلال احمر، یک تیم پزشکی به روستاهای محروم اعزام خواهند شد و در حوزه سلامت و پزشکی به مردم مناطق محروم خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۲۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

ارائه خدمات رایگان پزشکی در روستاهای محروم ایلام

 

«کاظم‌پور» مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی استان ایلام در گفتگو با بسیج گفت: همزمان با هفته مقاومت، به نیت حاج قاسم عزیز، به همت بسیج جامعه پزشکی و با همکاری هلال احمر، یک تیم پزشکی به روستاهای محروم اعزام خواهند شد و در حوزه سلامت و پزشکی به مردم مناطق محروم خدمت می‌کنند.

 

وی‌افزود: بالا بودن تعداد مناطق روستایی و عشایری و فاصله زیاد آن ها از مراکز درمانی، سبب شد تا منطقه مهر را در این زمینه، هدف قرار دهیم که این منطقه، داری تعداد روستای زیادی بوده و حدود دو هزار نفر جمعیت دارد. یک تیم ۱۰ تا ۱۵ نفره شامل پزشک، ماما، چشم پزشک، دندان پزشک، دارویار و ... برای مدت سه روز به این مناطق اعزام می‌شوند.

 

 کاظم‌پور ادامه داد:  تلاش کردیم تا در ایام سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، پیشکشی به روح بزرگوار ایشان و البته شهید سیدرضی موسوی داشته باشیم. این افراد و تمامی شهدای مقاومت، جان خود را برای اسلام و زنده نگه داشتن آن فدا کردند که هر کدام از ما نیز متناسب با شغل و حرفه خود وظایفی در خدمت رسانی به مردم ایران سربلند بر عهده داریم و امیدواریم این وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها