خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ و دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مطرح شد:

لزوم استمرار حرکت تحول آفرینی در سپاه تهران بزرگ/گسترش چتر بسیج برای آحاد مردم و توجه به تمام سلایق

طی جلسه ای به میزبانی اشراف کلی ریاست سازمان بسیج، دو طرف ضمن تبریک حماسه آفرینی غرورآمیز فرزندان ایران در نواختن سیلی محکم بر رژیم غاصب صهیونیستی به بررسی وضعیت و روند حرکت و وضعیت سپاه تهران بزرگ طی سال های اخیر پرداختند.
کد خبر: ۹۵۹۲۲۴۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در این دیدار سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ با تشریح پیچیدگی‌ها و اقتضائات تهران بعنوان پایتخت کشور، گسترش چتر بسیج برای آحاد مردم و توجه به تمام سلایق، را جزء مهم‌ترین راهبرد‌های سپاه تهران بیان کردند.

سردار حسن زاده اظهار داشت: برگزاری برنامه هایی، چون کنگره شهدای تهران و اجتماع دختران حاج قاسم را نمونه‌هایی از تلاش برای جذب حداکثری، حفظ انسجام و امید آفرینی در سطح جامعه دانستند.

در ادامه سردار فرمانی دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج نیز در این دردیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه تهران بزرگ، گفت: رشد عملکرد و اجرای برنامه‌های اثربخش در سطح پایتخت نظیر کنگره شهدا، برنامه‌ها و تجمعات میدانی، حوزه‌های محرومیت زدایی و برنامه‌های اثربخش هفته بسیج در سال ۱۴۰۲ را موفقیت‌های بزرگی سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ دانستند.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج با ترسیم نگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به تهران به عنوان الهام بخش، پیشگام و جریان ساز برای کشور در عرصه انقلاب اسلامی، اهتمام اشراف را رصد وضعیت حقیقی بسیج و کمک به رفع ضعف‌ها و رشد قوت‌های رده‌ها و استان‌ها دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها