خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

حماسه نه دی خواب فتنه گران را بر هم زد/مردم ما وفادار به نظام هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: با اینکه ۱۴ سال از حماسه نهم دی می‌گذرد ولی مردم عزیز ما همچنان این روز را گرامی می‌دارند و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۱۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

حماسه نه دی خواب فتنه گران را بر هم زد/مردم ما وفادار به نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا  در جمع مردم ولایتمدار آزادشهر با گرامی‌داشت یاد و نام شهیدان حاج احمد غلامی و شهید سردار سید رضی گفت: با اینکه ۱۴ سال از حماسه نهم دی می‌گذرد ولی مردم عزیز ما همچنان این روز را گرامی می‌دارند و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به فتنه‌هایی که بعد از انقلاب با توطئه چینی دشمن به راه افتاد اظهار داشت: مهم این است که بعضی از قطار انقلاب پیاده شده و بعضی سوار بر آن می‌شوند، خوشا به حال افرادی که در این قطار انقلاب می‌ایستند.

ملک شاهکوهی افزود: ولی فقیه ما حضرت علی علیه السلام است و دشمن با طراحی‌های خود می‌خواست اصل ولایت فقیه را از مردم بگیرد که ملت فهیم ایران در نهم دی ماه ۸۸ تمامی خواب فتنه‌گران را بر هم زدند و با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای گفت: افرادی که در فتنه وسط میدان بودند؛ طراحان اصلی آن یعنی آمریکای جنایتکار هدایت می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توان رزمی ایران در ابتدای انقلاب و زمان جنگ و نبود تجهیزات دفاعی اشاره نمود و بیان داشت: ایران اسلامی اکنون با پیشرفت در زمینه تجهیزات دفاعی می‌تواند عمق سرزمین‌های دشمن را هدف قرار دهد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان گفت: مردم کشور ما با درس گرفتن از تاریخ ابتدای اسلام و همچنین تاریخ قبل از انقلاب باید بدانند که دشمن به دنبال روی کار آوردن سلطنت دوران پهلوی نبوده، بلکه با راه انداختن داعش به دنبال قتل عام سراسری ملت ایران می‌باشند؛ با توجه به این موضوع مردم باید در انتخابات کسی را به داخل مجلس بفرستند که از طبقه محروم بوده و مشکل مردم را درک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار