خبرهای داغ:
دامغان_ فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به مناسبت یوم الله حماسه‌ی ٩ دی روز بصیرت و میثاق امت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۸۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامحسین عرب فرمانده انتظامی شهرستان دامغان به مناسبت یوم الله ٩ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۹ دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنا دار امت با مقام عظمای ولایت و نقطه سرنوشت ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود. حماسه‌ای ماندگار و عبرت آموز که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت ‌متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران شکل گرفت. حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب است.
آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.
پرسنل انتظامی شهرستان دامغان، با فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی ماه ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و با تقدیر و تشکر از ملت شریف و مؤمن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب به کار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ غلامحسین عرب
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار