به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س):

تقدیر از همسر شهید منا به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در تنگستان

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)وروز تکریم مادران و همسران شهدا،از همسر شهیدمنا حاج حسین عیوضی در شهر اهرم تقدیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۱۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علویان مسؤل دفتر امام جمعه شهر اهرم به همراه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا وجمعی از بسیجیان این شهر با خانواده شهید منا،حاج حسین عیوضی دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام علویان در این دیدار با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهدا و حفظ حرمت خانواده های شهدا گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند در حوزه ایثار و شهادت باید مستمر و با تلاش بیشتری انجام شود.

مسؤل دفتر امام جمعه شهر اهرم در ادامه افزود: خانواده‌های معظم شهداء به‌ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب اداء کردند و باید از خانواده معظم شهدا به نحو شایسته تکریم کنیم.

در ادامه عابد صبوری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا شهراهرم افزود:شهدا شاخص زندگی ایثارگرانه و ولایت محور در جامعه هستند که جوانان و نوجوانان ما باید در تمام مراحل زندگی آنان را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلا اشاره به اینکه جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری به برکت خون شهدا و خانواده‌های رقم زده شد گفت: شهدا، فرهنگی را در جامعه نهادینه کردند که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است و این فرهنگ در همه مراحل راهگشاست.

در این دیدار همسر شهید حاج حسین عیوضی به توصیف محاسن اخلاقی و سجایای شهید اشاره کرد و خاطراتی را در مورد تلاشهای خستگی ناپذیر شهید درطول حیاتشان برای حاضرین تعریف کرد و بیان داشت روح شهید همواره یاریگر ما در مسائل و مشکلات مادی و معنوی خانواده بوده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار