مدیر کل محیط زیست استان ایلام گفت: اداره کل محیط زیست پرچم دار نهضت اربعین در کل کشور مشخص شد
کد خبر: ۹۵۶۵۹۴۹
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا محمدی مدیر کل محیط زیست استان ایلام در رویداد جام امید رسانه ای گفت:  در حوزه خدمت اداره کل محیط زیست بعنوان پرچم دار نهضت اربعین در کل کشور مشخش شد ما با این رویکرد معنوی و خدمات رسانی مجوز موکب دریافت کردیم وشهر معین در شهرستان چرداول بود موکب در امام زاده جعفر شباب مستقر بود .

محمدی گفت: از دهم تا بعد ار اربعین روزنانه 500 پرس غذا در بین زایران توزسع شد و همه همکاران پای کار بودند.

وی در ادامه عنوان کرد: به یک نگاه زیست محیطی اقدام به توزیع کیسه های پارچه ای و لیوان استیل بجای لیوانهای پلاستیکی ، کلاه و چفیه در بین زایرین کردیم .

مدیر کل محیط زیست استان گفت: بارویکرد قرانی ومعنوی اقدام به تیهیه شابلونهای کردیم که در پشت شیشه خودروها چاپ کردیم که مورد استقبال زایرین قرار گرفت واین یک کار فرهنگی بود وچون اولین کار بود از طرف سازمان مورد تقدیر قرار گرفت .

محمدی به اشاره به بحث آموزش کودکان گفت:با توجه به قشر کودک ودانش اموزان ما سامانه کودک زیست را راه اندازی کردیم و اقدام به ساخت انیمیشن کردیم که حتی کشوز هم از انیمیشن های استان استفاده می کنند.

مدیر کل محیط زیست استان گفت: کار ما خدمات رسانی به مردم است اگر محیط زیست سالم باشد مردم هم شاداب هستندبرای یک محیط سالم و پاکیزه نیازمند کمک وهمیاری همه مردم ودستگاهاهی اجرایی استان هستیم .

#پیشرفت_ایران

#پیشرفت_ایلام

#جام_امید

#تیم رسانه ای شهید محمدی

 

 

ارسال نظرات