رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت:با تاکید بر اینکه هر طرح و خدمتی چنانچه دیده شود باید پیوست فرهنگی و رسانه ای داشته باشد، گفت: رسانه ها باید همیار دولت بوده و این خدماتی که ملموس است باید منتشر شوند.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۴۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام در رویداد جام امید رسانه  گفت:با تاکید بر اینکه هر طرح و خدمتی چنانچه دیده شود باید پیوست فرهنگی و رسانه ای داشته باشد، گفت: رسانه ها باید همیار دولت بوده و این خدماتی که ملموس است باید منتشر شوند.

 

محمد علی نظری روز سه شنبه در نخستین رویداد جام رسانه امید در سالن امور تربیتی ایلام اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات نظام و دولت تاکید و در نهایت ایشان خود رسانه دولت و نظام شدند و ۲۰ شاخصه پیشرفت دولت را بیان کردند.

 

وی با اشاره به ضعیف بودن روند اطلاع رسانی خدمات دولت، گفت: اگرچه اقدامهای شاخصی انجام شده ولی متاسفانه در زمینه انتشار و انعکاس آنها عزم جدی و همگانی وجود نداشته است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت : رسانه های نقش مهمی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری به منظور امید بخشی جامعه برعهده دارند و مسئولان نیز در راه با آنان همگام باشند.

 

علی نظری بیان کرد: این رویداد برای نخستین بار با هدف تبیین دستاوردهای نظام و دولت برگزار که خوشبختانه با استقبال گسترده ای از سوی رسانه ها مواجه شده است.

 

وی بیان کرد: این رویداد در سه محور جهاد تببین، جهاد خدمت و جهاد امید برگزار و در مجموع ۱۸تیم رسانه ای اعم از خبرنگاران و عموم مردم در قالب گروه های سه و پنج نفره حضور دارند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام به حضور فرماندار یکی از شهرستانها در این رویداد اشاره و با تقدیر از این حرکت، گفت: اقدام ایشان که بصورت شخصی و خانوادگی در این رویداد مشارکت دارد بسیار ارزشمند و قابل تجلیل است.

 

علی نظری حجم و تعداد انتشار، کیفیت، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری، بازخورد و عکس العمل مخاطبان را از جمله محورهای مورد ارزیابی محتواهای تولیدی خبرنگاران در این رویداد عنوان و گفت: رویداد امروز بیانگر اتحاد رسانه ها و هم بنوعی محک خبرنگاران خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: خبرنگاران در ۱۲محور مختلف نظیر ایده پردازی، گزارش مکتوب. خبر، یادداشت، سر مقاله، عکس، کلیپ و غیره می توانند تولید محتوا از این برنامه داشته باشند.

 

# پیشرفت_ ایران

# پشرفت_ایلام

#لیک_ رسانه _جام امید

#شهید محمد صادق محمدی

ارسال نظرات