خبرهای داغ:
همزمان با شب یلدا، دورهمی یلدایی با حضور نمازگزاران و اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۲۵
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، شب یلدا بلندترین شب سال است که هرساله ما ایرانیان سعی می‌کنیم دورهم جمع شویم و با برگزاری مراسمی آن را جشن بگیریم. قصه‌خوانی، فال حافظ، دورهمی در منزل مادربزرگ و پدربزرگ های معمولاً یکی از رسوم این شب طولانی است. ایرانیان از گذشته‌های دور در بلندترین شب سال که آن را «یلدا» می‌نامند، دورهم جمع می شوند.

در این راستا به مناسبت شب یلدا، دورهمی خانوادگی اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد. این برنامه با مسابقه و خاطره گویی همراه بود.

اعضای مسجدی و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در این محله در تمام مناسبت های ملی و مذهبی فعال بوده و همیشه در کنار نیازمندان کمک حالشان هستند. امسال نیز با اجرا طرح یلدای مهربانی و مهدوی به نوعی میزبان نیازمندان شدند و بسته های یلدایی که به همت اعضای مسجدی و جهادگران بسیجی تهیه شده بود را بین نیازمندان توزیع کردند.

همچنین مراسم یلدای دانش آموزی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستای افتر در سرخه در مجتمع شهدای این روستا در جمع دانش آموزان برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار