خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی:

رسالت اصلی ما پاسداری از انقلاب اسلامی است / اجازه جولان به فتنه‌گران را نخواهیم داد

فرمانده جدید سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه رسالت اصلی ما پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: ما خادم مردم هستیم و با تمام وجود برای مردم خدمت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۲۴
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

رسالت اصلی ما پاسداری از انقلاب اسلامی است / اجازه جولان به فتنه‌گران در گرگان را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ محمود علیخانی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: ما نوکر مردم هستیم پاسداری از انقلاب اسلامی یک رسالت است محدود به یک زمان و مکان نیست رسالت ما پاسداری از انقلاب اسلامی است و این پاسداری تا ختم به شهادت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ابراز کرد: افتخار می‌کنم که خادمی و نوکری مردم شهید پرور گرگان، شهر دارالمومنین و شهری که در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه خوبی در مبارزات ستمشاهی دارد را برعهده دارم.

علیخانی با اشاره به اینکه فعالیتم در سپاه گرگان را با دو رویکرد آغاز می‌کنم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم با هدف راهبرد پیشبردی در داخل و برون سازمان به تقویت هویت بخشی بسیج در انقلاب اسلامی، تقویت پایگاه‌های بسیج و تربیت جوانان انقلابی پای کار قدم برداریم.

وی افزود:کمک به تقویت گفتمان سازی منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، کمک به تقویت مطالبه‌گری بسیج با تکیه به هیات‌های اندیشه ورز و نخبگان بسیج در اولویت قراردارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت و آسایش مردم در اولویت قرار دارد، گفت: اجازه جولان به فتنه‌گران را در گرگان نخواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار