خبرهای داغ:

بسیج در همه میدان ها خط شکن و تأثیرگذار عمل کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در عرصه های مختلف گفت: بسیج در همه میدان ها خط شکن و تأثیرگذار عمل کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۸۰۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در دیدار با جمعی از کارکنان خواهر سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: بسیج در همه میدان خوش درخشیده است.

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلف از همان ابتدای تأسیس تا کنون در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، در زمان شیوع ویروس کرونا و در دیگر میادین از جمله سیل و زلزله و هر کجا مردم نیاز به کمک و خدمات رسانی دارند حاضر بوده و هست و در یک جمله باید گفت بسیج در همه میدان ها خط شکن و تأثیرگذار عمل کرده است.

وی در ادامه با اشاره به احادیث قدسی اولیا و انبیای گرامی دین مبین اسلام گفت: باید از نعمت هایی که انسان در دست دارد به بهترین نحو استفاده کند و به عبارتی دیگر از لحظه لحظه عمرش در راه خداوند و خدمت به خلق و ارتقای معنویت برای رسیدن به قرب الی الله به نحو مطلوبی بهره ببرد.

 

در پایان این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش های خالصانه و بسیجی وار کارکنان خواهر سپاه ناحیه سمنان قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار