نقش معلم وجامعه فرهنگی در جامعه،انسان سازی است

آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان تنگستان برگزار شد

فرمانده سپاه امام علی ( ع) تنگستان در آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان تنگستان گفت:نقش معلم وجامعه فرهنگی در جامعه،انسان سازی است.
کد خبر: ۹۵۶۱۲۸۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان تنگستان که در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات جامعه فرهنگی شهرستان گفت:اثرگذاری معلمان در آینده جوانان و جامعه نقشی بی بدیل وانکار ناپذیر است.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان در ادامه ضمن تشکر از خدمات مسول قبلی این کانون افزود: معلمان باتوجه به نقشی که در جامعه دارند می‌توانند باحضور درجبهه فرهنگی همانند دوران دفاع مقدس به ترویج ارزش‌های اسلامی به دانش آموزان درکنار تعلیم و تربیت بپردازند.
احمد حیدری تمدن سازی را از اهداف دانش آموزان در آینده انقلاب دانست وتصریح کرد:نگاه به آینده ای امید آفرین در پرتو تلاش و همت جامعه فرهنگی و دانش آموزان میتواند تمدن بزرگ ایرانی اسلامی را در رأس تمدنها قرار دهد.
سرهنگ حیدری در ادامه با اشاره به نقش کانون بسیج فرهنگیان در مجموعه بزرگ بسیج تأکید داشت:کمک به ارتقاء سطح آموزش در بدنه آموزش وپرورش از محورهای تخصصی این کانون است.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان درپایان از زحمات برادر بسیجی ابراهیم دهقاندوست که مسولیت کانون بسیج فرهنگیان را برعهده داشتند تشکر کرد و اسماعیل احسانمند را با سپردن مأموریت هایی از قبیل:۱-برنامه ریزی وهدایت تشکیل وتحقق بسیج گام دوم انقلاب با تمرکز بر جوان مومن انقلابی عازم پای کار،۲-پیاده سازی نظام تربیتی بسیج فرهنگیان و گسترش شبکه صالحین با تمرکز بر راهبرد فرمانده مربی، سرگروه مربی و تعالی معرفت دینی بسیجیان،۳-روشنگری هدایت سیاسی و ارتقاء معرفت و بصیرت سیاسی بسیجیان ۴-استفاده از ظرفیت‌های فرهنگیان بسیجی در اجرای موثر ماموریت‌ها و برنامه‌های موثر سپاه و بسیج و.... به عنوان مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان شهرستان تنگستان معرفی کردند.
درپایان این برنامه حکم مسولیت اسماعیل احسانمند با حضور فرماندهی سپاه تنگستان ،رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان ،مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان ،جانشین فرماندهی ومسول بازرسی سپاه امام علی (ع) تنگستان تقدیم ایشان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار