سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق اهدافی که در سند اعتلای بسیج نوشته شده است به دنبال مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت است.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۰۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور در حاشیه همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق اهدافی که در سند اعتلای بسیج نوشته شده است به دنبال مردم پایه کردن اقتصاد و کمک به دولت است.

این مقام مسئول افزود: در همین رابطه کارآفرینان و صاحبان صندوقهای قرض الحسنه ، تسهیلگران و هم گروه های جهادی که در عرصه اقتصاد مقاومتی فعال هستند به طور منسجم تحت عنوان زنجیره ارزش و خوشه سازی شبکه سازی شدند.

سردار زهرایی تصریح کرد: بعد از مدتی رویداد بزرگی تحت عنوان رویداد طلایه داران اقتصاد مقاومتی در همه شهرستانها و استانها شکل گرفت و امروز در کرمان در شهرستان جیرفت همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با حضور سردار نظری برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اهداف این همایش افزود: این رویداد باعث شناسایی الگوهای موفق در اقتصاد مقاومتی است که ان شاءالله 6 دی ماه با حضور سرلشکر سلامی در تهران الگوهای موفق اقتصاد مقاومتی کشور که جمعی بالغ بر هزار نفر است با رویکرد دانش بنیان و حل مسئله از لشکر خوبان اقتصاد مقاومتی دور هم جمع خواهند شد.

سردار زهرایی تصریح کرد: در کنار برگزاری همایش طلایه داران فروش و عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی هم خواهیم داشت.

وی افزود: کسانی که از دل صندوقهای قرض الحسنه برخاستند و تبدیل به تعاونی شدند و محصولات مزیت دار هر منطقه هستند و ما وظیفه دایم که در تکمیل زنجیره یاریشان کنیم این کمک می تواند در نهاده، تولید، تدبیل و یا در تجارت باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: راه و مسیر روشنی را به کمک مردم پیش رو داریم و مردم هم وقتی صداقت و همراهی را از طرف ما ببینند در این جنگ اقتصادی هم حضور فعالانه خواهند داشت.

 

ارسال نظرات