خبرهای داغ:
شاهرود_ جانشین سپاه ناحیه شاهرود از استقبال پنج شهید گمنام در دهه دوم فاطمیه در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از این شهدا در روستای میقان دفن خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۳۱
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

استقبال از پنج شهید گمنام در دهه دوم فاطمیه شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار سیدحسین میرکریمی جانشین سپاه ناحیه شاهرود در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه در ۱۵ آذر ماه میزبان پنج شهید گمنام در استان هستیم، افزود: مراسم استقبال از پنج شهید گمنام در استان با محوریت شاهرود در ۱۶ آذر ماه خواهد بود.
او با بیان اینکه مراسم روز دانشجو با هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سالگرد شهید گمنام این دانشگاه برنامه محوری شهرستان و استقبال از شهدا در این راستا همراه با یادواره شهید گمنام این دانشگاه انجام خواهد شد.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود از دفت یکی از این شهدا در روستای میقان خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم برنامه‌های خوبی با حضور در این شهدا در شهرستان در دهه فاطمیه و روز دانشجو برگزار شود.
او به برگزاری جشنواره تولیدات فضای مجازی استان به میزبانی شاهرود در پایان آذر ماه به مدت سه روز در شهرستان شاهرود نیز خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار