خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان:

ولایتمداری و داشتن بصیرت، دو ویژگی اصلی یک بسیجی است / هدف قرار دادن خانواده و ایمان مردم، راهبرد دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی

حجت الاسلام قاسم پور گفت: از صدر اسلام تا کنون بی بصیرت ها بلاهای زیادی را بر سر دین و انقلاب ٱورده اند و امروزه دشمن باید توسط بسیجیان شناخته شود.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۱۴
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

ولایتمداری و داشتن بصیرت، دو ویژگی اصلی یک بسیجی است / هدف قرار دادن خانواده و ایمان مردم، راهبرد دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه امام علی(ع) پیمانکاران گاز شهرستان گرگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شهدای بسیجی اظهار داشت: بسیجی دلش برای انقلاب و نظام می تپد و برای اعتلای آن دغدغه دارد از این رو در حوادث طبیعی و بحران ها برای کم کردن آلام مردم با تمام توان در میدان حضور دارد و خستگی ناپذیر است.

وی افزود: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان از این کشور دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور واگذار شود و امروزه بسیج علاوه بر حضور در عرصه های دفاعی، فرهنگی، سیاسی و... هرجا نیاز بود که محرومیت زدایی انجام شود با قدرت در آنجا حضور دارد.

قاسم پور اصلی ترین ویژگی بسیج را ولایتمداری قلمداد کرد و اذعان داشت: یک فرد بدون ولایت را نمی توان به عنوان بسیجی در نظر گرفت و ولایتمداری اولین و اصلی ترین شاخصه یک بسیجی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های اصلی بسیج، بصیرت است؛ از صدر اسلام تا کنون بی بصیرت ها بلاهای زیادی را بر سر دین و انقلاب ٱورده اند و امروزه دشمن باید توسط بسیجیان شناخته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان بسیجیان را به داشتن بصیرت و دشمن شناسی توصیه و خاطرنشان کرد: دشمن پس از شکست در عملیات نظامی، تحریم اقتصادی، ترور و تهدید، هدف قرار دادن خانواده و ایمان افراد را راهبرد شکست انقلاب اسلامی می داند و در این راستا بسیجی باید نقاط ضعف و نقاط نفوذ دشمن را بشناسد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار