خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

خون های کودکان غزه نابودی اسرائیل را امضا می کنند/بسیج اصالتا یک تفکر است

سردار حمید مازندرانی گفت: شهدا در زمانی که انقلاب اسلامی در خطر بود جانفشانی کرده و امروز مایه آبروی جوانان و نوجوانان ما هستند.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۳۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

خون های کودکان غزه نابودی اسرائیل را امضا می کنند/بسیج اصالتا یک تفکر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حمید مازندرانی فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان در یادواره شهید آبروی محله بالابلوک کردکوی گفت : مردم متولی برگزاری یادواره های شهدا آبروی محله هستند.

وی افزود: شهدا در زمانی که انقلاب اسلامی در خطر بود جانفشانی کرده و امروز مایه آبروی جوانان و نوجوانان ما هستند.

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار به سرکردگی آمریکا کوتاه شد، اظهار کرد: طاقوت رفت و جمهوری اسلامی با رای ۹۸ درصدی توسط مردم شکل گرفت لذا دشمنی ها از همان بدو انقلاب اسلامی آغاز شد.

سردار مازندرانی با اشاره به اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب قائله های زیادی را برای براندازی راه انداخت اما تاکنون موفق نشد، افزود: برای ازپا درآوردن نظام از هرابزاری استفاده کردند اما انقلاب اسلامی  همچنان با اقتدار به سوی هدف بزرگ خود در حرکت است. 

<span;>وی با تاکید بر اینکه بسیج اصالتا یک تفکر است، گفت: آنهایی که انقلاب اسلامی را قبول داشته و اعتقاد به جمهوری اسلامی دارند یک بسیجی محسوب می شوند. 

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان با عنوان اینکه بسیج نقش آفرین و ماموریت محور است، بیان کرد: تفکر و مکتب بسیج می گوید باید از مظلومین و مستضعفین حمایت کنیم.

سردار مازندرانی با عنوان اینکه تفکر بسیجی امروز در جهان یک الگو محسوب می شود، تاکید کرد: مردم غزه با تفکر بسیجی پیروز میدان شدند. 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی بدنبال پایانی برای گروه های مقاومت فلسطین بود که گروه های مقاومت پیش دستی کرده و در عملیات طوفان الاقصی خار چشم اسرائیل شدند. 

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان متذکر شد: درگیری ما با رژیم کودک کش اسرائیل قطعی است و در آینده قطعا در زمان، مکان و جغرافیای مشخص با این جنایتکاران خواهیم جنگید. 

سردار مازندرانی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب گفت:  اینکه رژیم صهیونیستی باید از صحنه و صفحه روزگار حذف شود، تکلیف ما را در مواجهه و مقابله با اسرائیل مشخص کردند. 

وی با تاکید بر اینکه خون شهدای غزه، فلسطین را بیمه خواهد کرد، تاکید کرد: خون های برزمین ریخته شده کودکان غزه نابودی اسرائیل را امضا می کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار