اسحاق توانایی گفت: ما با ولایت زنده‌ایم و تا بسیج هست دشمن هراسناک است و بسیج توطئه دشمنان را در تمامی عرصه‌ها خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۲۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمان،  اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رودبار جنوب به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان و بسیجیان در محوطه مصلی شهرستان برگزار شد.

اسحق توانایی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان رودبارجنوب به نقش بسیج و عظمت آفرینی بسیجیان اشاره کرد و افزود: ما با ولایت زنده‌ایم و تا بسیج هست دشمن هراسناک است و بسیج توطئه دشمنان را در تمامی عرصه‌ها خنثی کرده است.

وی ادامه داد: بسیج نیروی با اخلاص و حماسه ساز همه صحنه‌ها و نیروی شهادت طلب است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بسیج در تمام فتنه‌ها علیه انقلاب حماسه آفرید و به همت بسیجیان خود را پیدا کردیم و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.


وی خاطر نشان کرد: بسیج اسلام و کشور را با اتکا به قرآن و متکی شدن به اهل بیت علیه‌السلام ساخت و امداد‌های غیبی این اتکا را ما در جنگ تحمیلی دیدیم.


این رزمنده هشت سال دفاع مقدس به بازدید اخیر رهبر انقلاب از فناوری هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: ثمره تلاش‌های شهید طهرانی مقدم در صنعت موشکی قلب دشمن را نشانه گرفته است و این تفکر بسیجی در دنیا سیطره پیدا کرده است.


توانایی اظهار کرد: بسیج نیروی همه میدان‌ها است و فتنه‌های داخلی را خنثی کرده و در تمام میدان‌ها سربلند بیرون آمده است و انقلاب را بالنده و شکوفا کرد، در دنیا هر جا فریادی بلند می‌شود بسیج به امداد آن‌ها می‌رود و حضور پیدا می‌کند.


وی گفت: حاج قاسم با ولایت‌مداری میدان جنگ را مدیریت کرد و با تکیه بر بسیج مردمی پوزه دشمنان را به خاک مالید.

رژیم صهیونیستی با طرح مساله سیاسی به دنبال حذف حماس است


رزمنده هشت سال دفاع مقدس به حوادث ماه‌های اخير در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: حماس در عملیات طوفان الاقصی با کم‌ترین امکانات، تمامی دشمنان تا بن دندان مسلح را ضربه فنی کرد و پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالید.

وی با اشاره به اینکه دشمن خانه‌ای سست تر از خانه عنکبوت دارد و این خانه توسط گروه‌های مقاومت فرو خواهد ریخت،
افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نبرد زمینی نتوانست حماس را شکست دهد و حالا می‌خواهد در مساله سیاسی حماس را حذف کند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه
کشورهای حوزه خلیج فارس و اعراب به اسرائیل کمک می‌کنند و دولتمردان آن‌ها خائن هستند، تصریح کرد: در موضوع غزه کشورهای عرب به کمک حماس نیامدند ولی این گروه به مدد الهی پیروز این نبرد نابرابر خواهد بود و نیروهای مقاومت ریشه دشمن را از جا خواهد کند.

وی در پایان افزود: دولت سیزدهم دیپلماسی قوی را در منطقه بوجود آورده است و در موضوع غزه در تمامی کشورهای حاشیه خلیج فارس نشست برگزار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار