خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

بسیج یک هوبت فکری ، فرهنگی و اعتقادی است/روحیه بسیج خدمتگزاری به مردم است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: بسیج به عنوان کانون تعلیم و تربیت و ساخت و ساز شخصیت جوانهایی است که به عنوان الگو و اسوه در میان مردم قرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۵۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

بسیج یک هوبت فکری ، فرهنگی و اعتقادی است/روحیه بسیج خدمتگزاری به مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس در مصلی نماز جمعه امام جعفر صادق (ع) این شهرستان به مناسبت هفته بسیج در حضور بسیجیان ومردم ولایتمدار گفت :  بسیج اهل عمل صالح ، بصیرت ، دشمن شناس ، آگاه به تهدیدات و فرصت ها و مردمی بودن با روحیه خدمت گذاری است.

وی افزود: نقش بسیج در فتنه ها و بحران های بی ثبات ساز در طول ۴۴ سال نشان از قابلیت های پایان ناپذیر این نیروی مردمی دارد.

حسینی اظهار داشت: بسیج یک هوبت فکری ، فرهنگی و اعتقادی است . وجود این نیروی مردمی همچون ابری باران زا مبشر رحمت الهی است.بسیج به عنوان کانون تعلیم و تربیت و ساخت و ساز شخصیت جوانهایی است که به عنوان الگو و اسوه در میان مردم قرار گرفته اند.

فر مانده سپاه گنبدکاووس در پایان تصریح کرد: امروز بسیج مردم در یمن ، سوریه ، عراق ، فلسطین و لبنان به سوی آرمانهای حقیقی اسلام ناب محمدی و استقامت در هدف ، سبب هلاکت روز افزون مستکبرین عالم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار