سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه دیلم:

تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت

فرمانده سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم به عنوان سخنران قبل از خطبه نماز جمعه دیلم با تاکید بر اینکه مقاومت مردم غزه و جبهه اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی رقم خورده است، گفت: تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۵۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

تفکر بسیجی نسخه نجات بخش محور مقاومت

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ سرهنگ پاسدار محمد سلیمی فرمانده سپاه ناحیه دیلم در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه خود که به مناسبت هفته بسیج ایراد کرد گفت: بسیج لشکر مخلص خداست، این سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمود "بسیج لشکر مخلص خداست" بدان معناست که بسیجیان بندگانی هستند که مراحل کمال را طی کرده‌ و به جایی رسیده‌اند که جز خدا چیزی نمی‌بینند و هدفشان تنها کسب رضایت پروردگار است.

وی افزود: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که تمامی میوه‌های پرثمر آن در جهان اسلام منشأ اثر است؛ شجره طیبه بسیج در تمام مراحل انقلاب، موفق شده تمامی تهدیدات استکبار جهانی علیه نظام اسلامی را خنثی سازد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عج شهرستان دیلم به جریانات اخیر منطقه و غزه اشاره و تصریح کرد: امروز محصول بسیج را در جهان اسلام می‌بینیم همانطور که بسیجیان توانستند یمن و سوریه و عراق را نجات دهند و یک جمعیت اندک در غزه، دشمن را ضربه فنی کرد و آخرین شکست دشمن هم در غزه رقم خورده است.

سرهنگ سلیمی با تاکید بر اینکه مقاومت مردم غزه و جبهه اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی رقم خورده است، گفت: کارکرد بسیج در همه عرصه‌ها برای پیشبرد انقلاب در میدان است. بسیج در صحنه‌های علم، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، بهداشت و سلامت و عملیاتی و امنیتی خوش درخشیده است.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی واقعیت صحنه را به رخ دشمنان کشید. امروزه نیز در نبرد غزه می‌بینیم که سید حسن نصرالله همانگونه که شهید سلیمانی دشمن را تهدید کرد، او نیز دشمن را تهدید کرد که ما خودمان را برای کار بزرگتر آماده کرده‌ایم.

فرمانده سپاه دیلم با بیان اینکه بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنام است، گفت: شهادت‌طلبی رمز موفقیت بسیجیان است؛ تربیت یافتگان بسیج نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار