فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

بسیج شجره طیبه‌ای است که ثمره آن هیچگاه قطع نمی‌شود

سردار رزمجو در آیین افتتاح پایگاه مقاومت پیامبر اعظم (ص) شهر آبپخش گفت: بسیج، شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۴۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

بسیج شجره طیبه‌ای است که ثمره آن هیچگاه قطع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سردار علی رزمجو در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت پیامبر اعظم (ص) شهر آبپخش ضمن تبریک ایام هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بسیجیان باید در بالاترین سطح آمادگی باشند تا در ماموریت‌ها و عرصه ها‌ی مختلف، موفق باشند.

فرمانده سپاه استان بوشهرخاطر نشان کرد: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی‌شود و شما بسیجیان باید بیش از پیش بر توانایی خود بیفزایید.

وی تاکید کرد: هرچه از زمان شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد، بهتر ارزش فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت شناخته می‌شود.

سردار رزمجو بیان داشت: خداوند به جریان‌هایی که نگاه خدایی دارند، روش و رفتارشان الهی است و بر این اصل استقامت می‌ورزند به‌عنوان کلمه طیبه یاد می‌کند و آن‌ها را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه می‌کند که ریشه‌های قوی و شاخ و برگ به آسمان کشیده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه تعبیر اصل ثابت نشان از اخلاص و اصالت دارد، گفت: ریشه‌های قوی با وجود اینکه در دل زمین است و با سختی‌ها و موانع دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ ولی بدون ادعا و مخلص به کار خود ادامه می‌دهند و هیچ منتی بر بقیه اجزاء درخت و میوه‌ها ندارند.

این مقام مسئول، بسیج را نمادی از شجره طیبه‌ای دانست که دارای ریشه، ساقه، شاخ وبرگ و میوه است و افزود: شجره طیبه یک درخت همیشه بهار است و هیچگاه ثمره و نتیجه آن قطع نمی‌شود.

وی فعالیت و تلاش بدون وقفه برای رضای خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی عنوان کرد و گفت: تمام انبیا از حضرت آدم (ع) گرفته تا حضرت خاتم (ص) از کار و تلاش برای رضای خدا هیچگاه دست بر نداشتند.

سردار رزمجو با بیان اینکه باید همان‌طور که برخی از ما عنوان بسیجی را داریم رسم بسیجی را هم داشته باشیم، گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، بودند نهاد‌ها وگروه‌های فراوانی که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، ولی حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود.

شایان ذکر است، پایگاه مقاومت بسیج پیامبراعظم (ص) شهر آبپخش زیر مجموعه حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش بوده و در مسجد پیامبراعظم (ص) فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار