فرمانده سپاه ناحیه دشتستان:

تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیر است

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری در مراسم مجمع بسیج شهرستان دشتستان گفت: تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۶۸
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مجمع بسیج شهرستان دشتستان با حضور مسئولین شهرستان، در پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: مجمع بسیج شهرستان دشتستان در قالب هیئت اندیشه ورز و شش کارگروه تشکیل و فعال گردیده است.
سرهنگ بناری خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیری است که کشور و ملت را در برابر انواع هجمه ها، توطئه ها، فتنه‌ها و اقدامات ترکیبی دشمنان این سرزمین مصون داشته و انقلاب اسلامی را گام به گام به افق‌های امیدآفرین رسانیده است.
وی یادآور شد: مجمع بسیج شهرستان دشتستان در راستای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف جامعه و کمک به پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب و تحقق سند اعتلای بسیج تشکیل شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: مجمع بسیج شهرستان دشتستان برای تحقق تدابیر و سیاست‌های ابلاغی فرمانده معظم کل قوا، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج، با احصاء نظام مسائل شهرستان و ارائه راهکار‌های کاربردی و عملیاتی تشکیل شده و آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل سازنده با مدیران اجرایی، جهادی و انقلابی شهرستان در تمام زمینه‌ها اعلام می‌دارد.
بناری تصریح کرد: به فرموده رهبر عزیزمان، اعتقاد راسخ داریم که بسیج باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند و این فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بر همه تحولات کشور فائق آید و حرکت آن را تضمین کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات