خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا :

علما وارثین انبیا هستند / طلبه بسیجی ادامه دهنده راه امام (ره) است

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: بسیج طلاب و روحانیون مفتخر است که به فرمان مستقیم حضرت امام خمینی (ره) بعنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۶۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

علما وارثین انبیا هستند / طلبه بسیجی ادامه دهنده راه امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین ایمانی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش پیشگامان رهایی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون گفت : تبیین گری یکی از ماموریت های اصلی پیامبر اسلام (ع) و امروز این ماموریت بر دوش همه مومنین بخصوص روحانیت و طلبه بسیجی است.

وی افزود: بسیج طلاب و روحانیون مفتخر است که به فرمان مستقیم حضرت امام خمینی (ره) بعنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده است و ما طلاب بسیجی موظف هستیم ادامه دهنده راه حضرت امام باشیم و گفتمان انقلاب اسلامی را تبلیغ کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا اظهار داشت: در روایات متعدد داریم که علما وارثین پیامبران هستند و همان ماموریتی که پیامبر برعهده داشت ما نیز متعهد به آن هستیم و تبیین دین مبین اسلام وظیفه ذاتی روحانیت بر همین است.

این مقام مسئول عنوان کرد: تبلیغ دین ، ترویج و اجرای عدالت در جامعه و روشنگری در هنگام فتنه های طراحی شده از سوی دشمنان اسلام از وظایف روحانی بسیجی است.

وی تصریح کرد: استان گلستان بعنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب شناخته می شود و یکی از ارکان اصلی ایجاد این وحدت علمای شیعه و سنی استان هستند که فتنه های تفرقه آمیز دشمنان را نقش برآب کرده و به تبیین حقایق می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که طی ۴۸ روز گذشته در غزه رخ داده جنایات هولناکی است که دل هر انسانی صرف نظر از هر رنگ و پوست و قوم و مذهبی را به درد می آورد و طلاب و روحانیون ما باید با تبیین جنایات رژیم صهیونیستی جهان را نسبت به واقعیت فلسطین عزیز آگاه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار