خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا:

بسیج مولود انقلاب اسلامی / گلستان ۸ آذر میزبان اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور است

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی گفت: ۵ آذر علاوه بر اینکه برای ما سالروز دستور تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج است برای مردم دارالمومنین گرگان یادآور قیام تاریخی مردم این شهر ۷۷ روز پیش از پیروزی انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۰۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

بسیج مولود انقلاب اسلامی  / گلستان ۸ آذر میزبان اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت هفته بسیج گفت:بسیج امروز دیگر قائل به مرز های جغرافیایی نیست و امروز فرهنگ و گفتمان بسیج در منطقه غرب آسیا متعالی شده و امت اسلامی با تفکر بسیجی در حال نبرد با رژیم صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین هستند.

وی افزود: ۵ آذر علاوه بر اینکه برای ما سالروز دستور تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج است برای مردم دارالمومنین گرگان یادآور قیام تاریخی مردم این شهر ۷۷ روز پیش از پیروزی انقلاب است.

رحمانی اظهار داشت: طی هفته بسیج امسال ۴۱۵۰ برنامه پیش بینی شده است که از این تعداد ۵۰ برنامه شاخص و محوری است که در ۵ سطح ملی ، استانی ، شهرستانی ، شهری و روستایی اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا در پایان تصریح کرد: برای اولین بار در کشور ، اولین اجلاسیه ملی شهدای زن اهل سنت ایران اسلامی به میزبانی استان گلستان در تاریخ ۸ آذر برگزار خواهد شد و ما میزبان خانواده شهدا از ۱۷ استان کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار