خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی امروز در منطقه غرب آسیا منتشر شده و الگویی برای مردم مظلوم فلسطین و غزه است.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۳۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی در گردهمایی فرماندهان پایگاه ها، ائمه جماعات و هیات امنا مساجد منطقه بسطام در مسجد بابا ابوالقاسم این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به ترویج و تعمیق فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه اظهار کرد: امام راحل با دور اندیشی خود شجره طیبه بسیج را ایجاد کرد تا حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشد.
او با اشاره به اتفاقات منطقه و طوفان الاقصی گفت: این تحولات نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و تفکر و فرهنگ بسیجی است و امروز بسیج الگویی برای ملت مظلوم فلسطین و غزه است.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: فرهنگ بسیجی سدی مستحکم در برابر تهدیدات دشمنان است و باید قدر این فرهنگ و مکتب را بدانیم.
در این گردهمایی که فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه شاهرود، امام جمعه بسطام، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین محلی حضور داشتند، برنامه‌های تب متنوع فرهنگی در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.
این مراسم به همت پایگاه‌های کربلا و شهدا و حکیمه شهر بسطام و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات کربلا و خواهران ریحانه الرسول سپاه ناحیه شاهرود برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار