خبرهای داغ:
دامغان_ سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۳۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج و چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به بسیجیان، آحاد رزمندگان و فرماندهان خدوم و مردمی بسیج تبریک گفت. متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری : منطق اصلی بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل تهدیدها به فرصت است.

بسیج حامل یک فرهنگ پویا و با نشاط، و پیام‌آور اندیشه متعالی در خودباوری و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی ایران است و هفته بسیج فرصت ارزشمندی برای گسترش فرهنگ بسیجی، تجدید بیعت و آشنایی نسل نوجوان و جوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

بسیج نیرویی برآمده از متن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانیده و اکنون به فرهنگی فراگیر و جهان شمول تبدیل گشته است که می توان آن را تحت زعامت مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا مهمترین بازوی اجرایی نظام اسلامی در جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آن دانست.

حضور بسیجیان در عرصه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز کشور، و عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه‌های داخلی و خارجی نشان از هوشمندی، بصیرت و نقش‌آفرینی بسیج و بسیجیان در تامین نیازهای مهم انقلاب و میهن اسلامی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و با تبریک هفته بزرگداشت بسیج به ملت بزرگ و بسیجی ایران، آحاد رزمندگان، فرماندهان خدوم و مردمی بسیج مستضعفین و مردم ولایتمدار شهرستان دامغان از خدای متعال گسترش و تعمق این تفکر آرمانی و انقلابی و حفظ این ثروت بزرگ و ذخیره ملت ایران را در سایه تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دوراندیش انقلاب اسلامی ایران خواستارم.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار