خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

هر جایی که نیاز به خدمت باشد بسیج حضور دارد/ امروز بدترین شرایط را اسرائیلی ها دارند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: تمام تلاش دشمن از اول سال این است که ما در محاسباتمان اشتباه کنیم و در حال طرح ریزی برای این هستند که مردم را از صندوقهای رای دور کنند.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۸۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

هر جایی که نیاز به خدمت باشد بسیج حضور دارد/ امروز بدترین شرایط را اسرائیلی ها دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم جشن آغاز هفته بسیج در جمع فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بسیج در 5 آذر 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و تا امروز اگر بسیج نبود شاید سرنوشت کشور ما طور دیگری رقم می خورد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در قالب نیروهای بسیجی در خط مقدم با دشمن درگیر شدند و بسیاری زخمی و بسیاری دیگر شهید شدند و پدران و مادران در عقب جبهه، فرزندان خود را برای دفاع از این مرز و بوم آماده می کردند و اینها بسیار ارزشمند بود.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پایان جنگ تحمیلی می بینیم که بسیج همچنان در میدان است و در صحنه های مختلف از جمله؛ اغتشاشات سال 1401، سیل و زلزله و هر جایی که نیاز به خدمت باشد بسیج حضور دارد. 58 گروه جهادی دانشجویی و بیش و 3200 گروه جهادی  در استان که در حوادث مختلف به یاری حادثه دیدگان رفتند گواه این مدعاست.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: وقتی نگاه و تفکر بسیجی در جامعه حاکم باشد اگر 10 آمریکا هم بیایند یارای مقابله با این تفکر را ندارند. دشمنان گفته بودند ایران پاییز 1401 را نخواهد دید ، اما امروز می بینیم همان شبکه هایی که به این اخبار دامن می زدند به شکل مفتضحانه ای در حال تعطیل شدن هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز بدترین شرایط را اسرائیلی ها دارند. آنقدر کشتار غیر نظامی ها را زیاد کردند تا ذهن ما به آن منعطف شود . اما از درون در حال متلاشی شدن هستند و باید منتظر شکست و سقوط خودشان باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پایان سال اذعان داشت: تمام تلاش دشمن از اول سال این است که ما در محاسباتمان اشتباه کنیم و در حال طرح ریزی برای این هستند که مردم را از صندوقهای رای دور کنند. آنها تلاش می کنند که انتخابات با حضور حداقلی برگزار شود و اگر این اتفاق بیفتد ما ضرر می کنیم و دشمن به هدف خود می رسد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: نا امید کردن مردم ، ایجاد تردید و شکاف بین مردم و حکومت از اصلی ترین برنامه های دشمنان است و من در اینجا از معلمین عزیز می خواهم که با توجه به اینکه 23000 رای اولی امسال در استان داریم هنر خود را نشان داده و با جهاد تبیین حقایق را بیان کنند و آنها را از اهداف شوم دشمنان آگاه سازند تا شاهد حضور حداکثری در انتخابات پایان سال 1402 باشیم.

وی  در پایان گفت: جهاد تبیین را جدی بگیرید ، امروزه دشمن در فضای مجازی به دنبال تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان ماست. خانواده ها در منزل و معلمین در مدارس حتما این فریضه قطعی و فوری را جدی بگیرند و با جهاد تبیین ابعاد مختلف شیطنت رسانه های دشمن را برای آنان بازگو نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار