خبرهای داغ:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت با حضور مسئولین لشکری و کشوری در گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۱۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- گیلان : آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت باحضور مسئولین کشوری؛ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت و مینا بیابانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ تا ۱۲ در استان گیلان، مجتمع فرهنگی زیباکنار همراه با اجرای برنامه هاس فرهنگی هنری،اجرای سرود توسط گروه سرود سدنا و تئاتر برگزار شد.
مهدی پرسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن تشکر از زحمات کلیه دستگاه های اجرایی و خیرمقدم به میهمانان از سراسر کشور و ارائه گزارشی از روند جشنواره گفت: ۳۱۰۰ اثر در ۱۰ محور و ۱۱ قالب به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ۱۲۰ اثر از حوزه بین المللی بود.

وی افزود: ۱۵۰۰ اثر به مرحله بعد راه پیدا کردند و در نهایت آثار نفر برگزیده ی این جشنواره شدند.
حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به نقش آفرینی بی بدیل حضرت زینب(س)پس از عاشورا گفت: حضرت زینب(س)شکست ظاهری نظامی را به پیروزی واقعی دائمی تبدیل کرد و پیروزی خون بر شمشیر را اثبات نمود.
وی افزود: این جشنواره باعث شناسایی ظرفیت های رسانه ای در بخش بانوان شده است. امروزه به دلیل وقوع جنگ شناختی و ادراکی که محور اصلی آن حوزه ی رسانه است،برگزاری جشنواره های اینچنینی بیش از پیش اهمیت دارد.

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شکست غیرقابل ترمیم رژیم غاصب،عملیات طوفان الاقصی را سرآغاز دوره ی جدیدی در تاریخ بشری دانست و گفت: یکی از آثار این تحول در حوزه ی رسانه های مردم پایه رقم خورد.

وی افزود: درمقابل غولها و شیاطین رسانه ای که در طرف متجاوز و ظالم ایستاده اند، وجدانهای بیدار و مردم حق طلب که حتی فقط منحصر به کشورهای اسلامی هم نیستند قرار دارند.
سلیمانی تصریح کرد: دشمن تصور میکرد با توسل به رسانه و تسلط بر اذهان مردم میتواند امپراطوری خود را تضمین کند و بقای قدرت طلبی خود را در رسانه میدانست، ولی جهادتبیین گسترده در این حوزه،معادلات دشمن را برهم زد و امروزه شاهد تجمعات بسیاری در سراسر جهان در دفاع از مظلومین غزه هستیم.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: استفاده از تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی، می تواند گامی موثر در جهت حرکت به سمت جامعه اسلامی و تمدن نوین باشد و ایرانِ قوی در گام دوم را محقق کند.
زینب اختری مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور با اشاره به جنایات صهیونیست، تحقق شکست این رژیم‌کودک کش را توسط بانوان و مادران دانست و بیان کرد: روایتهای نادرست از انقلاب و محور مقاومت باید توسط بانوان رسانه ای برملا شود‌.

در این جشنواره از پوستر طاهره حدادنژاد تنها بانوی شهیده رسانه و پوستر نماهنگ دختر تمدن ساز گروه سرود شهرستان شفت استان گیلان رونمایی و در پایان جوایز نفرات برتر جشنواره با حضور مسئولین استانی و کشوری اهدا شد.
انتهای پیام/*

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار