خبرهای داغ:

اجرای 150 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرستان همدان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان همدان از اجرای 150 عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در شهرستان همدان خبر داد.

همدان، فاطمه کتابی با تبریک دهه کرامت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضرت معصومه (س) این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ٔ دامان اهل‌بیت با پاشیدن بذر معرفت و ولایت در میان مردم، موجب شد که قم پایگاهی شود که انوار علم و معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام منتقل کند.
کد خبر: ۹۵۹۸۴۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- حضرت فاطمه معصومه(س) این شخصیت بزرگوار، عالم و آگاه به مسائل اسلامی بود و از ایشان احادیثی نقل شده است.
وی با بیان اینکه امام‌رضا(ع) از خواهر خود با لقب معصومه(س) یاد کرده است، گفت: امام‌صادق(ع)، از دفن‌شدن بانویی از فرزندانش به نام فاطمه در قم یاد کرده که به شفاعت او همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند.
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان همدان افزود: برای حضرت معصومه(س) زیارتنامه‌ای از امام‌رضا(ع) رسیده است که نشان می‌دهد ایشان دارای مقام شفاعت و در نزد خدا دارای جایگاه بلندی می‌باشد.
وی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت ۱۵۰عنوان برنامه توسط پایگاه های مقاومت درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، اردوی زیارتی سیاحتی به قم و جمکران در روز ولادت حضرت معصومه (س)،چتر مهربانی سرکشی ازخانواده معلولین، حضور در بیمارستان و سرکشی از افراد دارای بیماری خاص، برگزاری مسابقه کتابخوانی ترگل ویژه دختران و کافه گفتگو که درغالب جشن ها اجرا می شود و پرواز بادبادک ها توسط دختران خردسال مهدکودک ها ازفعالیت های پیش بینی شده می باشد.
کتابی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های اجرایی می باشد، خاطر نشان کرد: ما باید با اجرای اینگونه برنامه ها جایگاه والای حضرت معصومه (س) را برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کنیم و در ترویج معارف اهل بیت در جامعه سهمی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات