خبرهای داغ:

بانوان در سعادت جامعه نقش بی‌بدیلی دارند

بانوان در سعادت جامعه نقش بی‌بدیلی دارند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بانوان بدون‌تردید در سعادت و موفقیت جامعه اسلامی نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۹۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار با رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان و خواهران پایور که به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ترتیب یافت، گفت: بانوان در سعادت، خوشبختی و موفقیت تک تک آحاد جامعه نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند پس باید برنامه‌های فرهنگی با محوریت این موضوع بیشتر و غنی‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام فیاضی در این دیدار ضمن اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری دانشمند فرزانه و عالم ربانی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بر لزوم ادامه راه این روحانی بزرگوار تأکید کرد.

وی ضمن اشاره به نقش زنان به عنوان مادر و همسر که با روح و ذهن اعضاء خانواده سروکار دارند، گفت: این قشر از جامعه می‌توانند در سوق دادن جامعه به سمت سعادت نقش‌آفرینی کنند.

رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در این دیدار ضمن اینکه فرا رسیدن دهه کرامت را تبریک گفت، خاطرنشان کرد: مادران در تربیت درست و دینی نسل جدید کشورمان تاثیرگذار هستند و به رغم توسعه روزافزون فضای مجازی، بانوان نقش تربیتی خود را توانسته‌اند، حفظ کنند.

در پایان این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با خواهران پایور تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار