خبرهای داغ:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت برگزار شد
آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت با حضور مسئولین لشکری و کشوری در گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۱۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- گیلان : آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت باحضور مسئولین کشوری؛ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت و مینا بیابانی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ تا ۱۲ در استان گیلان، مجتمع فرهنگی زیباکنار همراه با اجرای برنامه هاس فرهنگی هنری،اجرای سرود توسط گروه سرود سدنا و تئاتر برگزار شد.
مهدی پرسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن تشکر از زحمات کلیه دستگاه های اجرایی و خیرمقدم به میهمانان از سراسر کشور و ارائه گزارشی از روند جشنواره گفت: ۳۱۰۰ اثر در ۱۰ محور و ۱۱ قالب به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ۱۲۰ اثر از حوزه بین المللی بود.

وی افزود: ۱۵۰۰ اثر به مرحله بعد راه پیدا کردند و در نهایت آثار نفر برگزیده ی این جشنواره شدند.
حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن اشاره به نقش آفرینی بی بدیل حضرت زینب(س)پس از عاشورا گفت: حضرت زینب(س)شکست ظاهری نظامی را به پیروزی واقعی دائمی تبدیل کرد و پیروزی خون بر شمشیر را اثبات نمود.
وی افزود: این جشنواره باعث شناسایی ظرفیت های رسانه ای در بخش بانوان شده است. امروزه به دلیل وقوع جنگ شناختی و ادراکی که محور اصلی آن حوزه ی رسانه است،برگزاری جشنواره های اینچنینی بیش از پیش اهمیت دارد.

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شکست غیرقابل ترمیم رژیم غاصب،عملیات طوفان الاقصی را سرآغاز دوره ی جدیدی در تاریخ بشری دانست و گفت: یکی از آثار این تحول در حوزه ی رسانه های مردم پایه رقم خورد.

وی افزود: درمقابل غولها و شیاطین رسانه ای که در طرف متجاوز و ظالم ایستاده اند، وجدانهای بیدار و مردم حق طلب که حتی فقط منحصر به کشورهای اسلامی هم نیستند قرار دارند.
سلیمانی تصریح کرد: دشمن تصور میکرد با توسل به رسانه و تسلط بر اذهان مردم میتواند امپراطوری خود را تضمین کند و بقای قدرت طلبی خود را در رسانه میدانست، ولی جهادتبیین گسترده در این حوزه،معادلات دشمن را برهم زد و امروزه شاهد تجمعات بسیاری در سراسر جهان در دفاع از مظلومین غزه هستیم.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: استفاده از تولید محتوا و نشر آن در فضای مجازی، می تواند گامی موثر در جهت حرکت به سمت جامعه اسلامی و تمدن نوین باشد و ایرانِ قوی در گام دوم را محقق کند.
زینب اختری مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور با اشاره به جنایات صهیونیست، تحقق شکست این رژیم‌کودک کش را توسط بانوان و مادران دانست و بیان کرد: روایتهای نادرست از انقلاب و محور مقاومت باید توسط بانوان رسانه ای برملا شود‌.

در این جشنواره از پوستر طاهره حدادنژاد تنها بانوی شهیده رسانه و پوستر نماهنگ دختر تمدن ساز گروه سرود شهرستان شفت استان گیلان رونمایی و در پایان جوایز نفرات برتر جشنواره با حضور مسئولین استانی و کشوری اهدا شد.
انتهای پیام/*

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار