خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد:

زینب سلام الله علیها الگو و قهرمان جهاد تبیین است/همه ی فتنه های رخ داده در سال های اخیر در کشور جنگ شناختی است

حجت الاسلام والمسلمین عمارلو گفت: کار سخت حضرت زینب سلام الله علیها جنگ روایت و جهاد حقیقی تبیین بود. معرفت است که سبب می شود انسان قدر خودش را بداند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۴۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

زینب سلام الله علیها الگو و قهرمان جهاد تبیین است/همه ی فتنه های رخ داده در سال های اخیر در کشور جنگ شناختی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبد در جمع کارکنان یگان ۶۰ زرهی عمار به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: زینب سلام الله علیها الگو و قهرمان جهاد تبیین است.
وی افزود:جنگ امروز جنگ روایت ها است. لذا است که قبل جریان کربلا اول از قاضی قضات حکم خروج اباعبدالله الحسین علیه السلام را ازاسلام می گیرند ، تبلیغ می کنند سپس وارد جنگ می شوند.
عمارلو ضمن با اهمیت خواندن جهاد تبیین تصریح کرد : لذا کار سخت حضرت زینب سلام الله علیها جنگ روایت وجهاد حقیقی تبیین بود. همه دنبال این هستند که بگویند امام دنبال ریاست است در حالی که امام خود و خانواده خود را فدای اسلام کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه گنبد یادآور شد : همه ی فتنه های رخ داده در سال های اخیر درکشور جنگ شناختی است. دشمن به دنبال این است با ایجاد شبهه حق وباطل را درآمیزد تا حرکت عمومی رابه آن سمتی هدایت کند که خودش می خواهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد :زینب سلام الله علیها الگوی معرفتی است. معرفت است که سبب می شود انسان قدر خودش را بداند. یکی از اثرات فضای مجازی خارجی و ماهواره ها همین شد که معرفت را کم کرد تا برخی بانوان ما که می توانند طعم شیرین مادری را بچشند ، بپذیرند حیوانی را بجای فرزند نگه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار