خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان با اعلام ویژه برنامه‌های هفته بسیج این قشر گفت: فقه اقتصادی و جهاد اقتصادی ۲ رویکرد اصلی ویژه برنامه‌های بسیج اصناف استان سمنان است.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۳۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، غلامرضا منیری، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج  به تشریح برنامه های هفته بسیج امسال پرداخت و اظهار کرد: امسال برنامه های هفته بسیج در سازمان بسیج اصناف استان با ۲ رویکرد فقه اقتصادی و جهاد اقتصادی برنامه ریزی و انجام می شود.

وی افزود: در موضوع فقه اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت مربیان روحانی سراسر استان سمنان در موضوع اخلاق بازار و کسب و کار حلال و همچنین با رویکرد جهاد تبیین انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان بیان کرد: در موضوع جهاد اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی تخصصی بسیج اصناف (تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات کیف و کفش، تعمیرات موتورسیکلت، پیرایشگری و ... ) در حاشیه شهرها و محله های اسلامی و مناطق کم برخوردار فعالیت می کنند.

منیری گفت: در این هفته انجام میزهای خدمت و حضور دستگاه های اجرایی استان و شهرستانها در اتحادیه های صنفی متناسب با مشکلات آن اتحادیه برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها