خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی ضمن تجلیل از مقام کارگران گفت: جامعه‌ی کارگری ما در امتحان بزرگ دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داد که دارای وجدان دینی و وجدان ملی است .
کد خبر: ۹۵۹۴۶۴۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی هفته بسیج کارگری را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است؛
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم
بزرگداشت روز کارگر، این ستون فقرات استقلال کشور و این اسطوره سرنوشت ساز و رهایى بخش از وابستگى ها وظیفه ای ملى، اسلامى و همگانى است.
نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگران و کارخانجات فرصت مغتنمی است از کارگران که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت کشور را به گردش در می آورند تجلیل و قدردانی شود.
جامعه‌ی کارگری ما در امتحان بزرگ دوران انقلاب و دفاع مقدس نشان داد که دارای وجدان دینی و وجدان ملی است .
در هشت سال دفاع مقدس، کارگران از همه‌ی نقاط کشور بویژه استان شهید پرور سمنان به شیوه‌های گوناگون به عرصه جهاد بزرگ ملت ایران پشتیبانی رساندند؛و تمام وجودشان را در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.
امروز این جهادگران عرصه جنگ اقتصادی با تلاش و مجاهدت در مقابل تحریم های سخت اقتصادی و ناجوانمردانه نظام سلطه مردانه ایستاده اند و چرخ صنعت را می چرخانند تا استقلال و آزادی و شعار جهش تولید با مشارکت مردم محقق شود.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۳هزار شهید استان سمنان و بخصوص شهدای جامعه‌ی کارگری ضمن تبریک روز جهانی کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات، از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی به ویژه کارگران نستوه استان سمنان تقدیر نموده و سعادت و بهروزی همه این عزیزان را از خداوند متعال تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی )مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار