خبرهای داغ:
آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از مدیران و مسؤولان سپاه استان در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.

سردار شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پاسداشت هفته عقیدتی در سپاه را به همه مربیان، هادیان و معلمان و کسانی که در مسیر اندیشه، تفکر، اعتقاد و باور گام‌های مؤثری بر می‌دارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: خداوند به همه ما این فرصت را داده است که بتوانیم در این جایگاه به بیان جایگاه احکام الهی و اسلامی و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی بپردازیم و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران این مأموریت و رسالت را با حرکت ایمان و اعتقاد برای زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی در جای‌جای این جهان پهناور دارد و انشاء الله بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت و پاسدار خوبی برای حرم علوی و فاطمی باشیم.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اهمیت ترویج گفتمان و اندیشه‌های شهید مطهری را یکی از رسالت‌های مهم مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و بسیج برشمرد.

بر اساس این گزارش، در این همایش که به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، از مسؤولان، فرماندهان و مربیان فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار