خبرهای داغ:
سردار امیری:

همکاری‌های بسیج و فراجا در زمینه‌های مختلف باعث ارتقاء امنیت در استان است

همدان- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بسیج و فراجا امروز همکاری‌های خوبی باهم در زمینه‌های مختلف از جمله برقراری امنیت دارند که این همکاری‌ها باعث ارتقاء امنیت و پایداری در سراسر کشور و استان شده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۷۹۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان به همراه سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی شهرستان همدان و سرهنگ تفکری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی و معاونت‌های انتظامی استان ازمنطقه کوی امام خمینی(ره) همدان دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در این بازدید بیان کرد :امروزه کارکنان فراجا برای برقراری امنیت و آرامش و خدمت کردن به مردم شریف ایران با جان و دل پای کار آمدند تااینکه به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کرده و پاسخ  دهند.

سردار سلمان امیری عنوان کرد :یکی از مشکلات مردم منطقه کوی امام خمینی (ره) و مناطق حاشیه نشین درگیری با اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر است که امروزه تلاش پلیس مبارزه مواد مخدر استان این است که باخرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کرده و آنان را مجازات کند که باعث کاهش مواد مخدر در سطح استان شود.

وی با اشاره به همکاری و همراهی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بسیج و فراجا امروز همکاری‌های خوبی باهم در زمینه‌های مختلف از جمله برقراری امنیت دارند که این همکاری‌ها باعث بالا رفتن و ارتقاء امنیت و پایداری و استوار در سراسر کشور و استان شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: امروزه پلیس مبارزه مواد مخدر استان برای رضایتمندی مردم طرح‌هایی برای مبارزه با موادفروشان در سطح استان و شهرستان اجرا می‌کند که در این طرح 11 نفر از موادفروشان سرپل سیفی‌آباد منطقه کوی امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار