محفل انس با قرآن در کنگان برگزار شد

برنامه محفل انس با قرآن کریم ویاد بود شهدای جبهه مقاومت با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه شهرستان و آحاد مردم در حسینیه محله خمینی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۶۲۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان،محفل انس با قرآن کریم یادبود شهدای مظلوم غزه و فلسطین با حضور قاری بین المللی حمیدرضا احمدی وفا و اجرایی مجری برتر استانی علیرضا حاجیانی و همخوانی گروه نورالزهرا در پایگاه مقاومت بسیج جعفرابن ابیطالب(ع)کنگان برگزار شد.

امام جمعه موقت کنگان بابیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت انس با قرآن داشتندگفت:تقویت اعتقادات توحیدی و شناخت ذات یگانه الله ذوالجلال والاکرام و خودباوری و عزت نفس، نتیجه نزدیکی با کلام الهی است.

محفل انس با قرآن در کنگان برگزار شد

حجه الاسلام یوسف قاسمی در این محفل با تاکید بر انس گرفتن با قرآن زمینه‌ای برای تدبر در نکات و آیات قرآن است، گفت: آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.

در این محفل قرآنی اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشوری و شهرستانی با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، اقدام ظالمانه علیه زنان و کودکان غزه‌ای را محکوم کردند.
ا

ارسال نظرات
آخرین اخبار