دیدار مدیرکل ارشاد بوشهر با فرماندار عسلویه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با فرماندار شهرستان عسلویه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۵۲۳۴۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

دیدار مدیرکل ارشاد بوشهر با فرماندار عسلویه

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، عبدالرحیم افروغ در این دیدار، گفت: حضور در شهرستان‌ها و دیدار با مسئولان یکی از اولویت‌های اداره کل ارشاد بوشهر است که باعث ایجاد همدلی و حل مسائل می‌شود.

 

وی بیان کرد: راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری عسلویه می‌تواند علاوه بر شناسایی ظرفیت‌ها، سطح فرهنگ و هنر را در بخش‌های مختلف این حوزه نیز ارتقاء بخشد.

 

افروغ با بیان اینکه چهره شهرستان عسلویه صنعتی است، افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در طول سال از الزامات در این منطقه استان است و اداره کل آماده هرگونه همکاری در این راستا می‌باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از نگاه ویژه و دغدغه فرماندار عسلویه به حوزه فرهنگ و هنر تشکر و قدردانی کرد.

 

فرماندار شهرستان عسلویه نیز گفت: اتمام پروژه مجتمع عسلویه به عنوان تنها زیرساخت فرهنگی هنری این شهرستان باعث دستاوردهای ارزشمندی در این منطقه خواهد شد.

 

سید علی هاشمی اظهار کرد: در شهرستان عسلویه زمینه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مهیا است و از ارائه طرح و برنامه و برگزاری آن استقبال و حمایت می‌کنیم.

 

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، بودجه‌های تخصیص یافته به مجتمع فرهنگی هنری عسلویه و افزایش نیروی انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عسلویه از دیگر محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار