خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گنبدکاووس:

حضور مسئولین در میدان جهت رفع مشکلات سبب ایجاد روحیه امید می شود / باشرکت درانتخابات اسفند نماینده اصلح را انتخاب کنید

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: هدف از برگزاری میز خدمت ایجاد روحیه امید با ارتباط گیری مستقیم مسئولین و حضور در میدان آنها ، با مردم جهت رفع مشکلات است.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۳۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

حضور مسئولین در میدان جهت رفع مشکلات سبب ایجاد روحیه امید می شود / باشرکت درانتخابات اسفند نماینده اصلح را انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در جریان برگزاری میز خدمت مسئولین و مدیران شهرستان گنبد در مسجد جامع روستای باغلی مرامه گفت : برگزاری میز خدمت نشان از همت مسئولین جهت رفع مشکلات دارد.

 حسینی افزود : حضور مسئولین در برنامه های میز خدمت سبب می شود از نزدیک و نه از پشت میز و پشت شیشه ها مشکلات مردم دیده و شنیده شود. بدون تعارف انجام طرح برگزاری میز خدمت نشان از انقلابی گری مسئولین دارد چرا که مردم می بینند که مسئولین خود به سمت رفع موانع و مشکلات مردم در حرکت هستند.

فرمانده سپاه گنبد تاکید کرد: اینکه همه مسئولین شهرستانی ما در میز خدمت حضور دارند نشان از همت نظام اسلامی در رفع مشکلات مردم دارد. همه تلاش دارند که اگر هر منطقه ای مشکلات جدی دارد با اجرای میز خدمت مردم عزیز بدون واسطه آن موانع را به مسئولین برسانند.

وی با توجه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد : هدف طراحی نقشه دشمنان نا امید کردن مردم از ادامه مسیر انقلاب است. برگزاری انتخابات پرشور بهترین بستر رد این ادعای حرف پوچ دشمنان خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: کسانی که دغدغه رفع مشکلات در کشور و ایجاد گشایش های بیشتر در کشور را دارند با شرکت پرشور در انتخابات مسئولین ولایتمدار، بااخلاص درخدمت و جهادی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار