مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ؛
حسین باقری گفت: جنگ نرم به مراتب بزرگتر و فراگیرتر از جنایات جنگی است در عرصه رسانه ای به نام نبرد شناختی در جریان است که گردانندگان هر دو جنگ نظام سلطه صهیونیستی غربی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۲۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حسین باقری مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص مسائل اخیر فلسطین و فضای مجازی اظهار کرد: این روزها علاوه بر صحنه سخت نظامی و وحشی گری های رژیم صهیونیستی در غزه، جنگ نرم دیگری که به مراتب بزرگتر و فراگیرتر از جنایات جنگی است در عرصه رسانه ای به نام نبرد شناختی در جریان است که گردانندگان هر دو جنگ نظام سلطه صهیونیستی غربی است.

 مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله افزود: صهیونیستها در 75 سال گذشته اساساً برای فلسطینی ها حق حیات قائل نبوده اند کما اینکه در روز سوم نبرد خونین، زمانی که خبرنگار از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره کشته شدن تعداد زیادی کودکان پرسید گفت: « این نوزادان که شما به آن اشاره می کنید تروریست هستند چرا که آینده علیه ما خواهند جنگید».

 

 باقری تصریح کرد:  بازنمایی این خط در کشور خودمان در برخی یادداشت های مزورانه برخی سیاسیون شاهدیم که مطرح می کنند اگر مقاومت فلسطین حمله نمی کرد آنها غزه را اینگونه نمی زدند، این در حالیست که صهیونیستها با جمع بندی از اوضاع جهان و کاهش روز افزون قدرت آمریکا و روند قدرتیابی ایران به این نتیجه رسیده اند که از شر مقاومت جهانی علیه خود راحت شوند.

 

این مقام مسئول گفت: آنان می خواستند این کار را از مقاومت در داخل فلسطین آغاز کنند تا به حلقه های بعدی و  در نهایت به ایران برسند.

 

مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله  اظهار کرد: کسی که خانه و سرزمین پدریش اشغال شده و تحت شدیدترین ظالمهاست حق دارد برای باز پس گیری سرزمینش اقدام و مقاومت کند

 

وی  با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال گفت: استان کرمان آغاز گر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به شکل مجازی است این رویداد در دو بخش مردمی و حرفه ای شروع به کار کرده است

ارسال نظرات