خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا:

هدف مسائل تربیتی در شجره طیبه صالحین تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است

حجت الاسلام اسدپور گفت: امروز از نمونه های تربیتی می توان از آرمان علی وردی ها و محسن حججی ها الگوبرداری نمود و آن را دربین جوانان جامعه اشاعه داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۵۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

هدف مسائل تربیتی در شجره طیبه صالحین تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام پور اسدی در نشست معاونت تعلیم و تربیت سپاه نینوا با ارکان شبکه تربیتی تعلیم و تربیت ناحیه گالیکش گفت : هدف از مسائل تربیتی در شجره طیبه صالحین ، تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی در طراز انقلاب و پای کار است.

وی افزود: شروع کارگروه تربیتی می بایست با اخلاقیات و مسایل اعتقادی باشد و مربیان تربیتی باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده نمایند ، اهل مطالعه بوده و معلومات خود را در مناسبت های مختلف به بدنه نظام تربیتی تزریق نمایند و تولید محتوا نمایند.

پوراسد اظهار داشت: مربیان تربیتی علاوه بر فضای مجازی می بایست در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند یعنی مدیریت فضای حقیقی و مجازی در مجمع عالی سرگروه های تربیتی با مربیان است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا تصریح کرد: امروز از نمونه های تربیتی می توان به آرمان علی وردی ها و محسن حججی ها نام برد و در مسایل تربیتی از زندگی آن ها الگوبرداری نمود و آن را در بین بسیجیان و جوانان جامعه اشاعه داد.

وی خاطرنشان کرد: کار تربیتی کاری زمان بر و بسیار سخت است که پیامبر نیز در این مسیر سختی های زیادی را به جان خریدند تا بتوانند در بین اعراب جاهلی زمان خود که دارای تعصب صرف و جاهلانه ، شهوت پرست و مشرک بودند ، تاثیر گذار باشند و دین اسلام را حد اعلی تربیتی برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار