خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

قدس در منظومه فکری امامین انقلاب جایگاه محوری دارد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: قدس و فلسطین در منظومه فکری و بیانات امامین انقلاب جایگاه اساسی دارد که این جایگاه با وحدت کشورهای اسلامی و عربی باید پر رنگ‌تر شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۴۷۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین با اشاره به حوادث اخیر در غزه اظهار کرد: قدس و فلسطین در منظومه فکری و بیانات امامین انقلاب جایگاه اساسی دارد که این جایگاه با وحدت کشورهای اسلامی و عربی باید پر رنگ‌تر شود.

وی ضمن تشریح اهداف و راهبرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: اقدامات مقابله به مثل و جهادی جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی اگر ۴۰ سال قبل اتفاق می‌افتاد اکنون شاهد این کشتار وحشیانه و ددمنشانه نبودیم که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی افزود: حملات روزهای اول جنبش حماس از لحاظ نظامی و اطلاعاتی دارای طبقه‌بندی بسیار بالایی بود که دشمن تا بن دندان مسلح را مات و مبهوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: حملات بی‌رحمانه و غیر انسانی این رژیم منحوس به مراکز حساس‌تر از قبیل بیمارستان و مدارس خلاف قوانین بین المللی بوده و جبرانی برای شکست حملات روزهای اول و پاسخگویی به افکار عمومی صهیونیست است.

نجاری در پایان گفت: حماس و گروه‌های مقاومت آنچنان از قدرت و تجهیزاتی برخوردار هستند که خود بتوانند از عهده این رژیم کودک‌کش برآیند و در حملات زمینی احتمالی و هوایی حق مردم مظلوم فلسطین را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار