خبرهای داغ:

بیانیه معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل

معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا در محکومیت جنایت رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۳۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

بیانیه معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا در محکومیت جنایت رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین
قال الله تبارک و تعالی: مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِیِّهِ سُلْطاناً ... اسراء آیه۳۳
این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن گاست که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است .
این رژیم اشغالگر با حمله به مرکز درمانی و بیمارستان المعمدانی در غزه علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم تهاجم به مراکز غیر نظامی، وحشیگری خود را تکرار کرد و قلوب جهانیان را مالا مال از درد و خشم نمود. .
جنایت اخیر صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستانِ مملو از مجروح ، هیچ توجیهی ندارد و وجدان‌های بیدار با همه توان در مقابل این سبُع منشی خواهند ایستاد.
موج ظلم‌ستیزی در سراسر جهان مشهود است و حرکت قدرتمند آزادی خواهی در دفاع از کیان فلسطینیان مظلوم و مردم شجاع و مظلوم غزه انشاءلله به زودی با تحقق وعده الهی وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ به ثمر خواهد رسید.
معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا استان گلستان ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه مردم مسلمان غزه به محضر نورانی حضرت ولیعصر ( عج )، با اخطار به مجامع بین‌المللی جهت اقدام فوری در جلوگیری از قتل عام کودکان و زنان و بیماران و بی‌گناهان به غاصبان سرزمین‌های مسلمین و پشتیبانان آنان هشدار می‌دهد که چنانچه دست از ستم و جنایت برندارند به عذاب خداوند گرفتار شده و در آتشفشان خشم امت اسلام و محور مقاومت نابود خواهند شد.
معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار