فرمانده سپاه شهرستان دیلم

بمباران بیمارستان غزه تصویری جدید از توحش رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه شهرستان دیلم در پیامی که پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه صادر کرد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایت هولناک تصویری جدید از توحش خود برای جهان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۳۹
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده سپاه شهرستان دیلم  در محکومیت جنایت بمباران بیمارستان المعمره غزه پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم  «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ؛ » و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم.

بار دیگر دشمنان پلید و جنایت کار، با حمایت استکبار جهانی بخصوص شیطان بزرگ، از آستین رژیم غاصب و خبیث به خون مظلومان فلسطینی، کودکان و زنان و به پناه آمدگان در محل امن بیمارستان آغشته شد و چهره سفاک و رفتار بدتر از حیوان خود را در این نسل کشی، به مردم عالم نشان داد و دستان کثیف و آلوده صهیونیسم و استکبار جهانی خون صدها زن و کودک بیگناه را در چشم برهم زدنی با حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی نوار غزه به زمین ریخت و تصویری دیگر از توحش خود عیان ساخت.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیلم  ضمن تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت «دامت برکاته»، این جنایت و خیانت مدعیان حقوق بشر را محکوم دانسته و خواستار عزم جهادی و انسانی جهانیان نسبت به قدس شریف و نیز مجازات آمرین و عاملین این جنایت بزرگ می باشد.

امید است ندای مظلوم را بشنویم
والسلام علی من التبع الهدی
سرهنگ پاسدار محمد سلیمی
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم

ارسال نظرات
آخرین اخبار