نشست خبری مجمع بسیج شهرستان کهنوج با حضور، سرهنگ پاسدار اسماعیلی جانشین ناحیه بسیج کهنوج و خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در ناحیه بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۲۱
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

سرهنگ اسماعیلی جانشین ناحیه بسیج شهرستان کهنوج در این نشست گفت: مجمع بسیجان شهرستان کار خود را از آذرماه سال 1401 آغاز کرده و کارگروه‌های شش گانه مجمع از این تاریخ تاکنون جلسات خود را به‌صورت ماهانه برگزار کردند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: طرح‌ها و راهکاری پیشنهادی در جلسه هیئت اندیشه‌ورز مورد بررسی قرار گرفته است و مسائل اولویت‌دار هر کارگروه پس از تصویب در هیئت اندیشه‌ورز مجمع توسط رئیس هیئت اندیشه‌ورز مجمع جهت اجرا به مجریان و متولیان مربوطه ابلاغ شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کهنوج در نشست خبری مجمع‌عمومی بسیجیان با بیان اینکه این مجمع در راستای سند اعتلای بسیج راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: هدف از این مجمع کمک به دولت انقلابی در راستای تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.

این مقام مسئول افزود: یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های بسیج تشکیل این مجمع است؛ زیرا این مجامع مشکلات را رصد و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی عنوان کرد: بومی‌سازی ایده‌ها و طرح‌های مولد و اشتغال‌زایی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی از دیگر طرح‌هایی است که در این مجمع با حضور کارگروه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیجیان گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است گفت: کارگروه فرهنگی و اجتماعی، کارگروه اقتصاد وزیربنایی، کارگروه تربیت و آموزش، تحقیقات و فناوری و کارگروه زن و خانواده و کارگروه سلامت و بهداشت از جمله کارگروه‌های فعال مجمع بسیجیان شهرستان کهنوج است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار