مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیلم:

تبلیغات دشمن موجب یاس و ناامیدی جامعه نشود

حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دیلم در جمع بسیجیان پایگاه سیدالشهداء شهر امام حسن گفت: بزرگ نمایی مشکلات و تبلیغات دشمن موجب یاس و ناامیدی جامعه نشود.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۵۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

تبلیغات دشمن موجب یاس و نا امیدی جامعه نشود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در کارگاه کنش گری و تحلیل سیاسی پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهر امام حسن گفت: ما باید به دنبال تحلیل و شناخت رویدادهای واقعی و حقیقی باشیم و دنیا را آن جوری که رسانه های دشمن انعکاس می دهند نبینیم.

وی در تحلیل سیاسی طوفان الاقصی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی ۸۵ سال فلسطینها را کشتند، ۱۰۵۰ نفر در همین چند نفر روز قتل عام کردند ولی در رسانه موضوع را بالعکس نشان می دهند.

ایشان در جمع بسیجیان و شورای این پایگاه مقاومت خاطرنشان کرد: ۷۰ سال هست این مردم مظلوم را گروه گروه از خانه های خود بیرون کردند و شهید کردند و  این عملیات اخیر حماس در واقع پاسخ جنایات یک ماه گذشته در مسجد الاقصی و مناطق فلسطینی بوده است و شبهات وارده صرفاً مظلوم نمایی برای رژیم ظالم اسراییل است.

سخنران این کارگاه آموزشی در ادامه گفت: آمریکا و سران کفر علنا در حال حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونسیتی است ولی به لطف الهی در این چند روز هیمنه اسرائیل شکست و کشور ها گروه گروه شهروندان خود را از اسرائیل خارج می کنند و ویرانی و شکست امنیتی تا حالا در تاریخ حماسه فلسطین علیه اسرائیل سابقه نداشته است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دیلم در پایان کارگاه مذکور به تحلیل فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون حوادث فلسطین و طوفان الاقصی پرداخت.

ارسال نظرات