این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست
کد خبر: ۹۵۴۶۴۳۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حضرت امام خامنه ای عزیزدر سخنان خود در دانشگاه افسری امام علی فرمودند:در قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده. شکست را همه گفتند، من تأکیدم به غیرقابل ترمیم بودن است. من می‌گویم این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.»

برای پی بردن به عمق این موضوع می توان به۷دلیل برعدم غیر قابل ترمیم این شکست مفتضحانه اشاره کرد

۱_رژیم غاصبی که مدعی بزرگترین مجموعه اطلاعاتی وعملیاتی جهان مانند موساد وشاباک که با ادعای سردمداران رژیم تمام تحرکات غرب آسیا را رصد کرده حتی در بسیاری از آنها مشاوره های مهمی به استکبار مخابره می کند. با این شوک درحال به زوال رفتن است.

۲_رژیمی که ادعای آموزش پیچیده ترین عملیاتهای جاسوسی بااستفاده از فناوریهای نوین در رصد ،رهگیری واقدام به عملیات گسترده وپیچیده سایبری دارد.در عملیات طوفان الاقصی کاملاً دچار ضربه اطلاعاتی وعملیاتی شده.

۳_ازغیر قابل ترمیمی این شکست می توان اشاره به مالک وارباب بودن صهیونیست ها در بسیاری از پلتفرمهای سنگینی همچون اینیستاگرام،تویتر،وات ساپ اشاره کرد که در جنگ ذهنی رسانه ای هم نتوانستند این شوک عظیم را برای آنان جمع وساکنان صهیونیست نشین شهرکها را قانع وتوجیه کنند.

۴_از غیر قابل ترمیمی آن می توان به میزان تلفات بی سابقه آن برای گردانندگان رژیم بابیش از ۱۲۰۰نفر وهزاران زخمی برای مرفهین صهیونیست اشاره کرد آنان که ادعامی کردند کوچکترین امری نمی تواند شهرک نشینان راتهدید ویا اخراج کند با فرار از سرزمین ها وتجمع در فرودگاه بن گورین خواستار خروج هرچه سریع تر از جهنمی که گروهای مقاومت ایجاد کردند شدند.

۵_ازغیر قابل ترمیم بودن این طوفان سهمگین می توان اشاره به نفوذ رزمندگان حماس به عمق شهرکهای پرادعای مستحکم رژیم اشاره کرد که این غیر قابل هضم در شکست اطلاعاتی رژیم محسوب می شود.

۶_ازغیرقابل ترمیم بودن می توان اشاره به غیر فعال شدن سامانه های پدافندی این رژیم مانند گنبد آهنین اشاره کرد که در رهگیری حتی موشکهای عادی گردانهای مقاومت به شدت عاجز شدند به طوری که موشکهای کوتاه برد هم این سامانه ها را با چالش مواجهه کرده است.

۷_مورد دیگر واستراتژی این نبرد عظیم اسارت ۱۰۰نیروی نظامی ارشد صهیونیست وصدها نفر ازصهیونیست های شهرک نشین که در تاریخ منحوس این رژیم بی سابقه بوده وعجیب تر اینکه از محل نگهداری آنان هیچ اطلاعاتی رژیم پرادعای صهیونیستی در دست ندارد وهر آن امکان دارد در عملیاتهای ناجوانمردانه ای که صهیونیستها بر غزه وارد می کنند این اسرا واین شهرک نشینان به قعر جهنم بروند.

اما آنچه مسلم است در این عملیات عظیم قدرت نفوذ اطلاعاتی وبهره گیری از سامانه های الکترونیک ودقت در برد موشکهای شلیک شده ونقطه زنی این موشکها واطلاع از پایگاههای صهیونیست ها ومحل زندگی فرماندهان صهیونیستی که بارها با شکست های اطلاعاتی همانند عصای موسی در حوزه نرم افزار این اطلاعات به روز شده وناتوانی رژیم از ایجاد سامانه های دفاع هوشمند ومهندسی معکوس در خنثی سازی بابدافزارهای آسیب پذیر.که این یک رکورد برای گردانهای مقاومت از لحاظ بدست گیری ناوبری صحنه نبردی که استکبار جهانی طی سالهای اخیر آن را مجهز به قوی ترین سامانه های الکترونیکی وبهره گیری از هوش مصنوعی کرده شود واین یعنی شمارش معکوس برای آخرین نفس های لانه عنکبوت که دیگر حتی یک تار برای آویزان ماندن در فلسطین در بین هم فکریهای خود وهم حزبیهای خود ندارد.چرا که مردم آنان کاملاً از رفتارهای تصنعی اینان باخبر شدند.

ارسال نظرات