خبرهای داغ:
سرهنگ محمدمهدی ادهم با هدف تجلیل از زحمات و رشادت های دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت با چندتن از رزمندگان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۵۹
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدار هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت در شهرستان در این هفته همراه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه با داود زیاری و حسین زیاری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در روستا افتر دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ادهم در این جمع اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در مجموعه سپاه و بسیج به صورت رویه جاری و جدی مورد پیگیری قرار می گیرد، تقدیر و تشکر از مقام رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که گوشه ای از عمر با برکت خودشان را در دوران دفاع مقدس در راه خدمت به نظام اسلامی در جبهه های جنگ حضور یافته اند، است.

او افزود: براساس حکم و وظیفه سازمانی، دینی و ملی خودمان و بنابر تاکید و سفارش های رهبر معظم انقلاب که فرمودند: نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم روزگار دچار فراموشی شوند، توفیق داریم خدمت شما برسیم.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت های رزمندگان در عرصه دفاع از وطن، گفت: تکریم رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس، وظیفه همه مسئولین است، چرا که  امنیت و آسایش امروزی کشورمان ایران را مدیون رشادت ها و دلاوری های این عزیزان هستیم.  

ادهم تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار