خبرهای داغ:
شاهرود_ یادواره ۵۳ شهید شهر رویان به همت ستاد یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۴۲۸۵
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهر رویانبه گزارش خبرنگار بسیج، یادواره ۵۳ شهید شهر رویان شهرستان شاهرود با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و ائمه جمعه میامی، مجن، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و انتظامی شهرستان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مسئولین ادارات و نهاد‌ها در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.
در این مراسم حافظ کل قرآن علی یوسفی به قرائت قرآن پرداخت و حجت الاسلام جلائی صلاحی امام جمعه شهر رویان خیرمقدم گفت و علیرضا غضنفری شاعر رزمنده و جانباز به شعرخوانی و محمد رضا بذری به مرثیه سرایی و حجت الاسلام ترابی نسب سخنرانی کرد و کلیپ‌های مختلف رهبری و دفاع مقدس و شهدای شهر رویان پخش شد.
در حاشیه این یادواره شهدا، موکب و ایستگاه صلواتی، ایستگاه سلامت به همت پایگاه مقاومت ثارالله و گرفتن فشار خون و تست قند خون رایگان انجام و آرایشگاه صلواتی و ایستگاه سرگرمی برپا گردید که در این ایستگاه ضمن استفاده از کلیپ‌های سرگرم کننده و جذاب نونهالان و نوجوانان با دفاع مقدس و شهدا بیشتر آشنا شدند.
این یادواره به همت ستاد برگزاری یادواره شهدای رویان شامل ستاد نماز جمعه، حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، پایگاه ثارالله شهر رویان، شهرداری و شورای شهر، پایگاه بسیج خواهران حضرت مریم (س) و گروه ۱۰ پدافند هوایی نیروی زمینی سپاه و کلانتری ۱۴ شهر رویان به یاد سرداران شهید حسن عامری و حسن عربعامری و شهیدان عامری، صادقی، حسینی، غفوری و بسطامی برگزار گردید.
همچنین مراسم غبار روبی و گل افشانی گلزار شهدا شهر رویان با حضور مسوولین شهر، بسیجیان و مردم شهید پرور شهر رویان و اجرای گروه موزیک گروه ۱۰ محرم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار