خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان:

یکی از مؤلفه‌های قدرت جوامع اسلامی وحدت است/استکبار سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمین را دارد

حجت الاسلام اسدی گفت: هفته وحدت یک فرصت برای امت اسلامی است که با حفظ و تقویت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی در کنار یکدیگر به پیشرفت دین و ارزش‌های دینی و اسلامی و تقویت آن کمک نمایند.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۰۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

یکی از مؤلفه‌های قدرت جوامع اسلامی وحدت است/استکبار سعی در ایجاد تفرقه در بین مسلمین را دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسدی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که با حضور جمعی از کارکنان سپاه در نمازخانه صاحب الزمان(عج)‌ این ناحیه برگزار شد ضمن عرض تبریک اعیاد و فرارسیدن هفته وحدت خاطرنشان کرد: هفته وحدت یک فرصت برای امت اسلامی است که با حفظ و تقویت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی در کنار یکدیگر به پیشرفت دین و ارزش‌های دینی و اسلامی و تقویت آن کمک نمایند.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت جوامع اسلامی وحدت است که پیامبر اکرم (ص)در ایجاد وحدت بسیار تلاش نمودند و تاکید بر وحدت داشتند و از تفرقه پرهیز داشتند.

اسدی اظهار داشت: نامگذاری این هفته به هفته وحدت دارای حکمت‌های فراوان است و میلاد نبی مکرم اسلام که رحمت للعالمین است برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان عنوان کرد: هفته وحدت هفته عزم و اراده و گام برداشتن به سوی بهترین هاست و یکی از این بهترین‌ها تقویت و استحکام وحدت امت اسلامی  و ارائه الگو و نمونه عملی برای مسلمانان است.

اسدی در پایان تصریح کرد: جهان استکبار امروز علیه دیانت اسلام موضع  کینه توزانه دارد و به دنبال نشر اکاذیب و توهین به اسلام و قرآن و خاندان پیامبر صلی الله  می باشد و سعی در تفرقه افکنی میان مسلمانان جهان دارد در این برهه لزوم وحدت میان مسلمانان بیش از هر زمان دیگری است و نباید اجازه دهیم به هر نحوی دشمنان با تفرقه افکنی ایجاد اختلاف و تفرقه را داشته باشند و با همدلی و وحدت تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار