خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر اساس جهاد تبیین است / در دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: ما در هشت سال دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکستیم و آموختیم که روی پای خود بایستیم و قوی شویم.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۶۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر اساس جهاد تبیین است / در دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش جهاد تبیین ایثار و شهادت در شهرستان مرزی مراوه تپه گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی همه کشور های دنیا علیه ما متحد شده بودند تا نهال نوپای حکومت اسلامی را ریشه کن کرده و انقلاب را نابود کنند اما ملت ایران با اراده ای آهنین با توکل به خداوند متعال نشان داد که خواست خداوند چیز دیگری است.

وی افزود: ما در هشت سال دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکستیم و آموختیم که روی پای خود بایستیم و قوی شویم.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: امروز بدلیل هر آنچه که در دوران دفاع مقدس یاد گرفته ایم ، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب در نزدیکی فتح قله حاکمیت دین خدا قرار داریم و خستگی دقیقا به همین دلیل ممنوع است.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس دقیقا بر اساس همان فرمان جهاد تبیین امام خامنه ای (مدظله العالی) است تا برکات دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم و حماسه آفرینی رزمندگان خود را بازگو کنیم.

وی اذعان داشت: یکی از تعاریف جهاد تبیین ، بیان کردن دستاورد های انقلاب اسلامی طی ۴ دهه گذشته است و نتیجه آن این است که به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم و لحظه ای ناامیدی در دل راه ندهیم.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطرنشان کرد: مصداق جنگ ترکیبی که دشمنان ما طی یک سال گذشته به شکلی تمام عیار راه انداخته اند وارونه جلوه دادن نقاط قوت و ضعف است تا با خطای محاسباتی جوان ما نتواند حق و باطل را تشخیص دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار