فرماندار دیلم با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

محمداسدی فرماندار شهرستان دیلم به مناسبت فرا هفته دفاع مقدس این مناسبت را به مردم دیلم بویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۷۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

فرماندار دیلم با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.

 ۳۱شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دوران دفاع مقدس،تداعی کننده استواری کشوری است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل استکبار جهانی وهم‌پیمانانش،ایستاد و با دست‌های خالی اما با تکیه بر مردم ولایتمدار و مدافع دین و وطن‌ به دنیا نشان داد که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.

بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه به ویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اینجانب هفته دفاع مقدس را خدمت خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی،جانبازان،ایثارگران و آحاد مردم شهیدپرور شهرستان دیلم تبریک و تهنیت عرض نموده و کامیابی دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف  از خداوند قادر متعال خواستارم.

ارسال نظرات